Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2007 09:56 - Да платиш на Вселената (Част 2)
Автор: blacksun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1423 Коментари: 1 Гласове:
0



Здравейте отново читатели, продължавам да разказвам и тук моята одисея...След като вече бях в Лондон , с приятеля ми отидохме до "Victoria Station" за да хванем влак.Нищо не знаех къде отиваме - около 5.30 сутринта се обади дъщеря му и каза да я чакаме на перона щяла да дойде с влака...
Останахме да чакаме девойката и след около 10-15 мин момичето престигна.Докато я чакахме обаче си спомням ,че C.
извади бутилка минерална вода от раницата си и се приготви да пие - помолих да ми даде малко , но той отказа като ми каза ,че не е минерална вода а ...Водка. Правила го по-силен и спокоен.
Аз също имах нужда от 1 глътка...След като R. беше вече при нас , взехме следващия влак и се опътихме към Южните предградия на Лондон...Пътувахме около 40-50 мин. Лондон е невероятно красив - държащ атмосферата на Кралство.Почти всички къщи си имат характерния дизайн за средата на 40-те.Тежка и величествена атмосфера.

image


И така най-после стигнахме до Лондонското Метрото - едно метро за което се носят легенди.
image

Беше някъде около 8 часа сутринта , бях уморен , но и зареден с емоции и любопитство. Най-после стигнахме до къщата...
Влезнахме в огромен двор в средата с 2 етажна къща . Гояма и царствено извисена - в началото помислих ,че ще сме там , но се оказа че квартирата на девойката е зад самата къща и се нарича градински апартамен.
Малка къщичка партерно сдание , със старинна атмосфера отново...
Както и да е влезнахме вътре. Приятеля ми ми предложи да хапнем нещо и после да спим. Имаше някакви бисквити  , хапнах 2-3 от тях и се приготвих да спя. За сега нямаше легло и си сгънах един дюшек , послах си го на пода и заспах....Беше 10.40 сутринта.
Спах спокойно в 16.00 се събудих вече свеж и отпочинал , готов за новия ден.
Станах и реших да разгледам къщата.Красива атмосфера , но запъленена с традиционната снобщина на Лондончани. Е, лека полека ще свикна и с това.
След около 10-15 мин докато разглеждах къщата се появи и C. усмихна се и ме пита как се чувствам и дали ми харесва мястото. Обясних му ,че ми е много по-добре от Париж и ,че искам да остана за сега в Лондон...
Той се усмихна и каза .че след малко и приятеля на дъщеря му щял да дойе и ще се видим и с него. И така някаде след около половин час , дойдоха R. и 
приятеля и. Зарадваха се да ме видят, поздравиха.И се приготвиха да се уамотяват в другата стая. Приятеля и ми каза .че ако желая да ползвам компютър и Интернет мога да ползавам Лаптоп-а му на масата , след това се прозя и отиде към другата стая...
Отидох до компютътра , стартирах го и реших да си проверя пощата и да си поговоря с приятелите ми.Имах време да "початя" . Приятеля ми беше в кухнята и си слушаше радио и си пийваше винце...Беше някак си доволен , отидох при него и го помолих да ми сипе и на мен. Сипа ми разбира се и започнахме да си говорим за много различни неща. След това ми обясни за плана до сега , че мога да остана определено време докато се видя с духовния ми бра и после , щял съм лесно да си намеря квартира и т.н.
Аз кимнах защото не бях подогтвен за изненадите , които ме чакаха...
И така в разговори и Интернет мина деня и някъде около 20.00 часа ми предложи да излезем и да се поразходим , после да минем да пийнем по "едно". Беше изтрезнял от предишното , мен пък не ме хвана и най-малко.
Съгласих се да излезнем , облякох се и тръгнахме.По пътя се отбихме в един магазин за хранителни стоки и т.н. Той купи цигари (тютюн) и листчета за свиване и всъщия момент реших да видя цените какви са и дали мога да си къпя нещо малко. Уви! Не! Поне за сега!... (Тук ще сложа едно обяснение - цените които ще спомена по-нататък в моч разказ ще бъдат обърнати за улеснение в български лева) и така оказа се ,че най-евтинита кутия  цигари е само - 15 лв. Помислих си само да не стане така и в България с цените на цигарите...Другите неща бяха по нормални.Същите цени като в Париж но обърнати в Паундове. Харесах си един шоколад на скромната цена от 7лв.
Но предпочетох да пестя , а и нямаше сега кой да ми обмени.
И така поседяхме малко , поразгледахме магазина и тръгнахме към някакво място , което се оказа евтина кръчма.Влязохме вътре и C. ме попита какво бих искал за пиене.Поръчах му една студена бира...
След около 15 мин. влезе в заведението и дъщеря му. Девойчето ме поздрави , попита ме как съм и се заговорихме за малко. След малко дойде и приятеля и . Поздрави ни всички и каза ,че имал днес много работа и бил капнал . Поръча си за вечеря някакви неща , които в началото не знаех какви са - "Традиционна Английска Закуска" ?. После се оказа подобно  което бях ял в Кораба на път към Лондон - Боб,яйца,наденички и кафяв сос. Приятеля ми поръча същото и за мен и за дъщера си.Бях доста огладнял. След вечерята платиха някаде около 80лв.Оказа се ,че не в било скъпо и аз направо настръханх.Като си представих ако дам толкова пари за таква вечеря в България...Но тук беше различно,абсолютно различно.
Поседяхме още малко в заведението , поръчахме по еин натурален сок и сладолед. На "скромната" цена от - 50 лв....за 3мата Без коментар!...
И така след като привършихме с десерта , изпушихме по цигара и тръгнахме..
След 10-15 мин бяхме в къщата...Аз седнах за малко на лаптоп-а да проверя пощата си и хората ми в ICQ.и започнахх да разглеждам за квартири в Лондон от страницата на Гугъл...Попаднах на доста добър Интернет сайт наречен - Будилник - беше онлайн вестни на българите по Света.
Записах си адреса му в браузаера и се регистрирах в Форума им...
И така продължавах да търся , за работа квартири и т.н...
Не мина много време и стопанката на квартирата дойде. Момичето беше запалило цигара и седна до мен и ме пппита , какво правя - явно не беше особено запозната с компютрите.Обясних и ,че търся работа и тя ми каза да потърся по една търсачка за работа - доста известна за Лондон- наречна "Евкалипт". или Gumtree. Наистина страхотно място и почти цялата ми вечер мина в търсена на предловения за почасова работа...Защото знаех ,че за българите и ромънците нямаме права да работим законно за сега...Малко по-късно и C.се появи и започна да си говори нещо със дъщеря си...Бях улисан в търсене на работа и информация за живота в Кралството , така ,че не ги слушах...И таака накъде около 4.30 решихме да си легнем всички,преди това момичето ме покани да пална цигарка с нея навън. Запалихме и се оказа - качествен джойнт , за мен беше нормален- понеже си имам проблем почти с всякакви такива упояващи , наркотични и т.н. вещества - че не ме ловят...Изпушихме го и казахме си лека нощ и всеки се запъти да спи.

Следва  Продължение...





Гласувай:
0



1. анонимен - :)
24.08.2009 18:08
Mnogo interesna istoriq :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blacksun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 555545
Постинги: 40
Коментари: 300
Гласове: 353
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930